DOMOV Forum Splošno TRENING + DNEVNA HOJA

  • Avtor
    Prispevki
  • #9926
    suzana.augustin
    Participant

    Ekola, da otvorim tale forum. Stara sem 50 let, zadnjih 10 let (prej skoz, fitnes, rolanje) praktično neaktivna do začetka koronske dobe (marec 2020), ko sem dala čez vse možne preglede zaradi zdravstvenih težav (zaležano črevo). Takrat sem dobila novo priložnost, spremenila prehrano (zmanjšala OH-je, ker prej sem bla sposobna jest kruh zraven špagetov), skrbela za vnos tekočine (voda), začela z dnevno hojo in jo stopnjevala. Poleti osvojila kar nekaj dvatisočakov (Krn, Planjava, Begunjščica, Mala Mojstrovka, Jalovec, Prisojnik, prav ponosna na to, ker prej bi se do WC-ja z avtom pripeljala, če bi to bilo možno. Hojo ohranjam, ker sem shujšala 15kg (zdaj sem na 64kg pri 169 cm višine, uredila se mi je prebava, počutje je vrhunsko, imam veliko več energije. Dnevno naredim okoli 8km, z 300-500 višinci, okoli 600 porabljenimi kalorijami.

    Zdaj pa vprašanje kaj je pametnejše, hoja po treningu ali pred? Sprašujem glede učinkovitosti in pa vpliva na mišice. Danes sem to opravila po treningu in se počutim super.
    Hvala za vse sugestije in odgovore že vnaprej,
    Suzana

    #9933
    Tamara Urbanija
    Participant

    olaa 🙂

    Mislim da je Petra nekajkrat odgovorila puncam, da je vrjetno hoja boljša po treningu, da imaš moč za trening. če pa ti trening ni toliko pomemben in greš rajši vn, pa če to ni neki uau- npr. kot ste rekla hoja v hrib, pa lahko tudi prej 🙂 malo za ogrevanje 🙂 če ni tako naj me katera popravi 🙂

    #9939
    suzana.augustin
    Participant

    Bom kar po treningu, sem zdaj dva dni tole prakticirala in sem se počutila super, ni pa to nek lagan sprehod, sem od 1,20h pri kombinaciji hoje in teka kar 1h v utripu med 150 in 175 na minuto, tko, da je kar učinkovita aktivnost. Hvala ti za odgovor. Sem ugotovila, da za trening res potrebujem vso možno energijo in bom tole kar prakticirala naprej. Ok, danes sem na pauzi, zaradi muskerfiberja, da je za znoret, na vrsti bi pa bil trening za spodnji del…tako, da jutr opravim ta trening 🙂

  • Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.